Aroma Aircond Punca Resdung

minggu lepas aircond kereta ferari silver gua buat hal.dia punya bau aircond lain macam menyengatnya.boleh naik bulu roma jadinya kalau memandu di lorong sunyi waktu malam.bila gua berhadapan dengan hujan nak tak nak terpaksa juga gua 'on'.aroma dia sikit lagi nak cecah level bangkai cicak dia punya 'kick'.

"lu ok ka macha?"
"lu tarak sihat kasi ambik m.c la.kasi rehat".sound gua tanda prihatin.
"ok bang.sikit saja lagi bang" jawab budak india pencuci kereta dengan suara serak.banyak kali gua tengok dari jauh dia bersin tak henti.gaya bersungguh.kejap-kejap tenyeh mata.merah-merah jadinya.biasalah.musim hujan dan panas.faktor cuacalah tu.sound gua dalam hati.

yang magiknya lepas kejadian gua jumpa budak india tu bauan mistik yang membelenggu aircond kereta ferari silver gua hilang sepenuhnya.bukan calang-calang ini macha.ada 'ilmu' ni.detik hati gua sambil gua memandu pulang.