Gelora Remaja

terbaca di muka surat depan satu akhbar bertarikh hari ini.besar fontnya.
pelajar ketagih cerpen lucah di telefon bimbit.
gelora lama.cuma dimusim hujan macam sekarang ni geloranya lebih sikit kot.sejak gua kenal internet dulu dah ada benda alah macam ni.dari zaman browser netscape dan internet explorer lagi.cuma sekarang lebih maju.boleh dicapai di mobile.cukup dengan gambar bewarna apa bagai.akan datang gua syak mesti akan diselitkan sekali gambar bergerak.homaigod.horny-horny.

tak cukup sebenarnya dengan usaha kerajaan sekadar filter di domain name system (DNS) Telekom.ataupun filter di DNS telco-telco Malaysia.perlu lebih usaha lagi.dan gua rasa filter IMAN itu yang terbaik.

bila sembang bab iman.gua tetiba jadi malu.asyik subuh badak je gua.

subuh badak tu apa?
entah.tapi sedap la pulak idram ma'al qhunnah nya.boleh tanya dekat Cikgu Aaja. kalau malu nak tanya kuat lu bisik-bisik kat lubang telinga dia.tapi jangan tiup na.hiks.