Setia Hujung Nyawa Lady Gagap

banyak benda sangat yang buat gua gagap sekarang ni. kalau bab menyembang tu..tersasul sebut nama sesaja. soda gua boleh tersebut 'sode'. urban sangat pronoun nya. Zulkarnain ada kalanya gua boleh tersebut Zakar Ain. lucah sangat gua rasa. itu antara sebutan gagap yang gua lontarkan. jangan lempang gua laju-laju. bukan salah gua. gua tergagap.

padahal dalam hidup real gua takdelah gelap hati nak melucah tak tentu pasal. dan gagap gua ada kalanya menggugat reputasi jiwa punk rock gua. setiap kali selesai sesi berak ada kalanya sampai 2 kali gua usya mangkuk jamban semata-mata untuk memastikan samada hasil apungan rumpai laut gua sudah habis ditelan mangkuk jamban atau belum. perkara yang jarang-jarang gua fokus. selalunya gua sangat berkeyakinan tinggi dengan hasil tarikan flush yang gua lakukan.

dan ada waktunya gua boleh sambil tunggu enjin kereta panas sambil bersiul lagu Cindai nyanyian Siti Nurhaliza yang kerap berdentum di corong speaker murah pasar malam era 90an dulu. perkara yang jarang-jarang berlaku. dan gua juga sudah pandai menonton drama di tv3..Setia Hujung Nyawa. satu pencapaian yang gua rasa agak rare dalam hidup gua. walaupun hanya terjebak menonton bermula 2 minggu terakhir. dan masih berlarutan sehingga ke petang tadi.

nak gua salahkan El? no way. dia mangsa kekalutan dan kebodohan jiwa remaja nya.

perkara gagap ni ada kala sungguh mencemaskan gua. sungguh. gua beriya nih.

what should gua do?
gua harap kelazatan mereka-mereka ini dapat meneutralkan kembali titik fokus kegagapan gua.
oh. lupa gua mahu share. gua baru pulang dari jalan-jalan cari makan di negeri di hujung utara Malaysia. dan sedikit di selatan Thailand. mungkin teknik makan mengkhinzir buta tanpa memberi peluang kepada perut gua berehat untuk penghadaman membuatkan gua semakin gagap.

ya.

mungkin!