Entry Untuk Gadis Hati-Hati Cecair Peransang Ubat Kepak

khas untuk adik..kakak..makcik hot berbaju kelawar.

dengar sini ya.hati-hati na.jangan cepat sangat meneguk air minuman yang orang baru dikenali kasi.tak kisah la..sirap potong ke..air kotak ke..apa-apa je lah..hati-hati.

ini cerita lama.cuma gua nak ulang pesan-pesankan je.ubat kepak atau nama buku teksnya cecair perangsang sangat berleluasa.itu hari gua sedang lepak santai pekena teh o suam..ada brader jual cincin pelawa gua..abang mau barang baik punya ke?..gua asalnya syak cd Maria Ozawa.sekali dia kasi gua ubat kepak da.dan sekali member gua angkat sebotol da.nak kasi cuba dekat kucing dia yang kurang  selera dekat kucing jantan.kata dia laaa.

ubat kepak ni sejenis cecair.kalau ikotkan asalnya untuk kasi babi horny lantas memudahkan mengawan.dan ubat ini bertindak sama efek bila manusia yang meminumnya.lu minum lu horny.bila horny tanpa kawalan lu paham-paham lah kan..nak ehem-ehem sesaja la kan.so hati-hati lah.sebab ubat ni mudah untuk dimasukkan dalam minuman.suntik je dalam air kotak.apa ada hal kan.langsung lu tak perasan pun.selagi lubang straw tak bertebuk kompem lu syak air tu suci lagi kan.padahal dah kena inject dengan ubat kepak.pastu lu minum lu faham la tahap stimnya kan.tambah lak lagi bila lu dah horny terlampau dan masa tu lak lu baru lepak dengan pasangan blind date lu.berdua-duaan.di parking lot Padang Polo Ipoh yang gelap gulita.pergh..setan pun inject lu sekalilah kan..kasi tahap denyut lu tahap maksimum punye..dan memang besarlah peluang lu lak kena inject dengan jarum suntikan pasangan blind date lu.kan kan kan.perghh.goyang kereta macam langgar anak babi pinki gua cakap lu.

so..hati-hatilah.sebab bila lu minum air campuran ubat kepak..tahap horny lu jadi tahap oink oink.

member gua yang sangat 'Amarika' dah cuba kat awek kilang dia.dan testimoni dari gadis tersebut sangat buat member gua teruja.
"waduh..ngapaan gue rasain pandang mukanya bapak persis heronya sinetron.waduhhh..enggak tahan nih dong..main ngentot-ngentot yuk!"
dialog sekadar imiginasi gua.sekian.

erk.kalau nak selamat lagi tak payah la nak blind date ke dating ke apa bagai ke kat tempat gelap gulita dan berdua-duaan.tak payah ubat kepak pun ada harapan lu kena kepak.eceh.malam ni bercahaya pulak dahi gua rasa.kehkehkeh.

ok.ini serius 'sekian'.