Cara Memasak Bubur Nasi Tanpa Perlu Nak Naked Sangat

hujan dan lapar sangat kamceng dalam hidup gua. dan bila lapar mulalah terbayangkan nak makan sedap sesaja. dan hari ini gua terbayangkan nak makan bubur nasi dan hasil google menggoogle tadi..gua ditemukan dengan bubur nasi knorr ekspress ini.

harini gua rajin nak ajar korang masak bubur nasi knorr ekspress ini.
ok ye. fokus na..fokus..ambik buku dan pen..salin na :

1st) tuang air panas ke dalam cup ini (rujuk gambar di atas). gua tak pasti cup ni cup size berapa. so abaikan bab size cup ni ye.
2nd) kacau perlahan-lahan selama 2 minit sampai bubur nasi knorr mengembang dan nampak lazat untuk di makan.

nampak.semudah itu je kan.tanpa perlu mengetahui size cup pun masih mampu menjamu selera kan. selamat menjamu tekak ya! sehingga berjumpa lagi di lain edisi.

- Chef Zil Zonzales Znorr.