Sedangkan Lidah Lagi Tergigit

gua tercari-cari baju t semalam.baju t putih robot gundam.kompem masih wangi.gua pakai kejap je pun semalam.sound hati gua.

sudah jumpa.tersidai di penyangkut baju.dan macam kebiasaan lah.gua hidu di bahagian ketiak.untuk pastikan lulus atau tidak untuk gua pakai kali ke 2.dan gua terdiam lama.apa ke hal nya pelik sangat ni.rungut hidung gua.

dan mata gua terpandang lagi selai baju yang seakan-akan baju gua.warna yang sama.robot gundam juga.cara beraksinya berbeza.dan size nya juga.yang ini 's'.yang gua hidu tadi 'm'.dem dem dem.gua dah tak sedap hati.

gua kurang mesra borak malam ini.ketika ini.walaupun rakan-rakan huha huha bergelak ketawa tak ingat dunia.gua masih dalam mood stone.bintang-bintang masih berlegar di atas kepala.nak aram.yang gua pi 'smell' baju adik gua kenapa?