Lesbian Pandan Perdana

sekitar pukul 2 pagi.lepak gua di 7e ditemani dua pasangan makwe-pakwe lesbi dan seorang solo.pelanggan tetap 7e tempat gua cari rezeki.

"apa yang buat awak suka couple sejenis eh?soal gua.terjujur.
"kepuasan".jawab dia.
"kepuasan macam mana?".soal gua harapkan jawapan yang diterima biar sedikit lucah.biar mata gua sedikit cerah.
"dalam semua-semua hal.girl know what girl wants".balasnya speaking london.
"hanya girl tahu macam mana nak jaga hati girl.hanya girl tahu sentuhan macam mana yang seorang girl mahu".sambungnya.
"awak nak cuba?".soalnya dan mata gua bersinar cahaya.lebih dari yang gua harapkan.
"air ni?..".sambungnya sambil menghulurkan botol arak.
"gua tak minum".jawab gua sambil tunduk menyedut vitagen tenang-tenang.tak nak diaorang perasan perubahan sinar mata gua yang kembali malap.gua harap diaorang tak perasan lah.

tq 7eleven pandan perdana.lu buat gua kenal pelbagai gelagat manusia.
harapnya diaorang dah kembali ke jalan yang benarlah.