Bagaimana Mendapatkan iPhone 5 Percuma

iPhone 5 siap sudah.itu text yang gua terima dari tim cook.ceo apple.
yes alright.balas gua simple.malas gua nak fokus sangat melayan.gua sedang banyak kerja.gua perlu fokus.

tak banyak beza pun lu bawak.langsung tak sama dengan iPhone 5 : Concept by Adneyfilms.langsung.gua text tim cook.
gua masih rindukan kegeniusan visi masa depan dan idea-idea brilliant steve jobs.gua text seorang lagi kenalan gua.thomas suarez.peneraju carrotcorp.

bila tarikh/bulan dijangka lu pasarkan iphone 5 dipasaran Malaysia? soalan mudah dari gua.cuma bahasa gua agak berbelit huru-hara.

sms gua tak berbalas.kecik hati dengan gua lettew.hais.lantak.
kalau lu orang nak handphone iPhone 5 percuma tunggu jelah contest dari nuffnang.kot ada gua pun mahu ngetest juga.mana tahu rezeki macam contest celcom the cube blackberry berulang kan.kan?

ok.gua mahu sambung kerja.