Baucer Dominos Pizza Percuma

asal niat gua nak ajak budak-budak ni berjoging. kesian gua tengok diaorang nak bawak diri sendiri pun bersusah payah. bambam sangat. tapi disebabkan cuaca sekarang ni tak tentu hala dia punya selera..ikut suka nak hujan bila..akhirnya terpesong nawaitu gua..lantas diaorang yang pancing selera gua ke Dominos Pizza menggunakan baucer percuma. rezeki jangan di tolak. musuh jangan di cari. ok. gua join diaorang melantak!


nampak. dengan baucer Dominos tu kami bebas memilih 4 jenis hidangan pizza 6 inci secara percuma.


4 kotak bersamaan 4 orang lah maksudnya kan? ok. yang sorang lagi tentu-tentulah gua lah kan. abistu mana pergi lagi sorang? ha. jawapannya sebab diaorang ni semuanya bambam. tak muat untuk gua satukan di dalam sekeping gambar. kalau nak memuatkan 3 orang sekaligus gua terpaksa berdiri sekurang-kurangnya 100 meter ke belakang. dan kalau gua berdiri 100 meter ke belakang gua syak kotak Dominos Pizza untuk gua hanya akan tinggal kotak semata-mata. mesti diaorang akan culik Dominos Pizza gua. aura makan diaorang sangat kuat. itulah antara bahayanya berkawan dengan geng bambam. nampak. gua ada selitkan pesanan ringkas untuk lu orang yang nak berjinak-jinak berkawan dengan geng bambam. risiko untuk dijangkiti. sila fikir masak-masak. erk..perasan tak satu wajah tu..wajah yang macam minta sangat-sangat dilempang kan?


gua pilih beef. ke semua pilih beef. sama je pesennya gua nampak. yang berkacamata tu tuan punya Dominos Pizza baucer. dapat Dominos Pizza baucer percuma masa join treasure hunt apa entah. sosial bukan-bukan. yang tersengeh tu sedang ayat nak pow Dominos Pizza gua. no way! jangan harap gua nak cair.

tadi masa makan-makan gua usya tuan punya Dominos Pizza baucer. banyak lagi rupanya baucer Dominos Pizza dia. lantas gua mengambil keputusan untuk berkawan baik dengan diaorang. ho yeah! kenyang perut suka hati. gua sedang lapar kembali. ini kompem berjangkit aura geng bambam lah ni. ermm. gua redha!