Senarai Cawangan Kedai Buku Di Seluruh Malaysia

"Nyi..Zack Kedai Buku call".jerit gua kepada member yang sedang mandi.
masuk ni entah kali ke berapa gua dilayankan dengan lagu 'bola-bola api' ringtone handphone milik member gua.mengganggu konsentrasi gua nak main game Guitar Hero betullah.

"angkat la.."pekik member gua dari bilik mandi yang terletak di hujung dapur.
gua capai handphone.gua touch butang hijau.

"Hello..Assalamualaikum Zack.." gua memulakan bicara.
"nama i Zettylah..blabla..ihik-ihik..blabla.." balas satu suara berintonasi manja.

nah aih.melangit skill member gua set nama skandal kat handphone.kalah kerajaan langit Ayah Pin.takut kantoi dengan bini lah tu.
dan gua terus bersemangat untuk mengexplore menggunakan keyword 'Kedai Buku' di handphone Samsung Note second hand milik beliau.

hamboi..sangat ulat buku rupanya member gua seorang ini.bersepah cawangan kedai bukunya.