Permata Yang Hilang Mukasurat 28 Bab 8

lu orang pernah baca buku permata yang hilang.pernah?
ok.tak perlu jawab kalau tak selesa.

kata member gua yang berusia lewat 40-an yang profesion zaman bujang remajanya berstatus 'budak lelaki main' dan perasan diri tuanya kembar Clark Kent Smallville episod 1 hingga 11..80% isi kandungan buku permata yang hilang itu adalah benar.ini adalah hasil dari ujikaji secara suka sama suka yang dijalankan ke atas gadis-gadis yang pernah didampinginya.

katanya dalam naskah buku permata yang hilang pada mukasurat 28 bab 8 ada diterangkan bagaimana untuk mengetahui rahsia seseorang perempuan (bentuk fizikal serta spesifikasi disebalik tubuh yang ditutupi helaian kain~permata perempuan) hanya dengan melihat anggota dibahagian luarannya sahaja.hebat tak hebat tak?erk.takut tak takut tak?dan beliau perincikan lagi dekat gua setiap satunya.part ini apa maksudnya.part itu apa maksudnya.laju-laju.risau gua salin nota lah tu.sempat jugaklah gua save 50% ilmu yang diceritakannya dalam partition ingatan gua.

kenapa gua tulis entry pasal buku permata yang hilang?ok.gua kasi flashback dialog kedai kopi yang masih teriyang-iyang di medula oblagata gua petang tadi.
"Dan..usya pukul 10:30 hang Dan..siku tajam terjungkit tu..perghhh..barang baik tunjuk langit ni baq ang..KAHKAHKAH.." bisik seorang pakcik dalam usia 50-an gaya seorang pekerja swasta.di iringi gelak berdekah-dekah.sambil matanya santai memerhatikan seorang gadis yang sedang minum petang ditemani rakan lelakinya.
"dah la usya sikit-sikit Dan..hang minum lekaih..sat lagi hang yang pulak terjungkit..aku nak kena masuk opis balik ni.HAHAHA".sambung suara otai tadi masih diiringi gelak macam celaka.
ok.part mukasurat 28 bab 8 tu suka-suka je gua main petik.AHAKS-AHAKS. gua gelak berkahak.
hebat tak hebat tak? erk.takut tak takut tak? ok.tak perlu jawab kalau tak selesa.tutup je aurat. melainkan lu orang tak kisah nak belanja mata gua melihat sesuatu yang indah. HAHA.