Bengkak Mata Berdenyut Kepala

lu teruskan lah begenang air mata.tumpahkan pun takpe.berakar merah sekeliling retina pun orait juga.gigit-gigitlah bucu meja.kalau lu rasa itu buat lu orait seketika.tapi untuk lu tumbuk pokok pisang gua rasa mustahil.sebab lu berada di rimbunan hutan konkrit.kan?

apa nak dimalukan.rilek ah.lelaki menangis sebab chenta sangat swit kot dimata makwe.so suwet.kata mereka.so wet kata gua.sangat basah kalau gua terjemahkannya.

walaupun kita masing-masing tahu..setiap yang berlaku itu ada hikmah disebaliknya.tapi kita masih pilih untuk berdukalara bengkak mata berdenyut kepala meraikannya.kan kan?

rilek ah.lu dan gua kan manusia biasa.teruskanlah bengkak mata berdenyut kepala.untuk satu aktiviti hati yang bernama chenta.

dan entry ini khas untuk lu yang bernama 'rakan chat gua'.dan untuk rujukan gua juga.jika saat berdukalara bengkak mata berdenyut kepala mengintai gua dari tirai kamarnya.