Tentang Apa Yang Kita Tentang

(tentang kita yang di tentang?)
sebuah penulisan rabak yang kreatif.hasil simpanan entry-entry lama penulis.dan dilonggokkan di satu kertas bersih.di'zine'kan.boleh tahan kreatif.lu tahu apa itu zine?
General definition of ZINE: So-called-magazine; a noncommercial often homemade or online publication usually devoted to specialized and often unconventional subject matter. Zines are written in a variety of formats from computer-printed text to comics to handwritten text. Print remains the most popular zine format usually photo-copied with a small circulation - Source 
ada sebuah blog yang gua follow baca secara intai-intai dari zaman gua belia.dari 2006 tak silap gua.zaman gua suka membaca.dan baru-baru ini makwe tu telah menerbitkan zine pertamanya.kualiti dah tak macam zine dulu.up sikit.dah pandai pakai kertas berkualiti.dah pandai hantar print.dah bukan photostat dah.dah tukar konsep intipati dah.pasal penulisan rabak yang gua suka.dia menulis sambil bercerita.jalan ceritanya.herm.itu lu kena baca.lu kena tapis.dan gua sudah menerima naskahnya.dan gua selesai membacanya.
ini tentang cita yang dijahanamkan.
tentang badan yang dilelongkan.
tentang kasih yang dipijakkan.
tentang hati yang disampahkan.
tentang cinta yang dibabikan.

tentang segala yang ditentang.gadisjahat.
(lipatan tengah yang mengasyikkan.wew)
gaya penulisannya gua suka.langsung tak sama dengan gua yang huru-hara.diulangi.langsung.!