Aktiviti Menculik Rakan Blogger

ini cerita ahad minggu lepas.gua culik seorang rakan blogger.dan kami berjimba-jimba di sini sampai lupa diri.aisey.berjimbalah sangat kan Cik Paris Lipton kan?kehkehkeh.
(gua sediakan peta untuk lu orang ke lokasi)
fyi..nak ke pulau tu kena naik bot.tambang dia RM 3.00 sekepala dewasa.sekian entry gua.kalau ada rakan blogger nak jimba-jimba dengan gua dekat ipoh roger-rogerlah.
jimba-jimba lah sangat..kan.

oh.kot ada orang dari Jabatan Pelancongan Perak yang terbaca belog huduh gua.ini sedikit komen gua.
pulau tu dah bes dah.cuma ngapenyer cam mati je.ce mengkome pelbagaikan sikit aktiviti kat situ.adakan rock climbing ke.beskal fixie ke.idak le kosong sangat jadinyer.paling koman pun buat le aktiviti berkayak ke..kan kan kan?

letih bebeno teman ngan Cik Paris Lipton beratur nunggu bot untuk pulang.ce mengkome letakkan kerusi ke..buat ruang menunggu ke..paneh chor oi..idak elok je teman putih gebu macam cikparislipton..ini udah rentung jadinya.
TQ Cik Paris Lipton sudi diculik oleh gua.ada ubi ada batas. lainkali gua culik lu lagi naik bas.