Riang-riang Jiwa

pernah dengar cerita budak pengembala dengan serigala?gua ulangi.budak gembala dengan serigala.bukan Maria Ozawa dengan hentainya.bukan.nak baca cerita gua make sure hati mau suci.boleh?ok.cuba.

sila mula baca.

cerita budak gembala yang menipu orang kampungnya.beliau mentipu mengatakan serigala menyerang kambingnya.dan apabila orang kampung datang nak kasi pertolongan..dia bantai ketawa terbahak-bahak sebab berjaya mempermainkan orang kampungnya.dan di hari lainnnya apabila serigala benar-benar menjelma walaupun terpekik terlolong minta tolong..orang kampung buat dek' je."dok sey kawe nak tolong doh.my heart broken deep-deep inside deh.disaster.ini semua bencana"

maka tamatlah nyawa budak gembala kambing di ragut gigi-gigi tajam serigala.dan tamatlah cerita gua.

..............................................

"berapa ringgit dalam sampul ni paklong?" anak kepada sepupu gua bisik-bisik di telinga lepas gua hulur duit raya sebelum dia masuk kereta untuk pulang.

"seratus ringgit" balas gua kemaih."dah gi bukak sampul dalam kereta" sambung gua.

gua syak lepas ni mesti dia akan mereka-reka cerita baru : paklong kambing.

harus dah!