Terjun Tiruk Peringkat Ke 8

patutnya gua update pasal ni minggu lepas.tapi sebab kemalasan tahap tertinggi..baru minggu ni gua sempat update.tadaa..minggu lepas gua sangat rajin memasak.tak caya?lu tengok hasil masakan gua.dibantu oleh chef pujaan hati gua..mama gua..ahaks..mesti tersedak teruk mak gua kat kampung tetiba je gua panggil mama.

(rajin tak gua?~so tersipu-sipu..(tutup muka))
nampak.rajin kan gua kan?kalau ada makcik-makcik yang terbaca blog gua dan ada anak dara yang osem-osem leave your message kat kotak komen ye mak-cikkkkkkkk.eceh.

bila dah masak banyak-banyak camni tak bes la kalau makan sorang-sorang kan?ok.gua hello member gua ajak lepak air terjun ulu licin beruas.20 minit dari kampung gua.gua kalau stres-stres lokasi terbaik gua mestilah air terjun.dan member gua dengan gua memang kamceng bab-bab air terjun.

gua nak upload pic banyak-banyak pun gua rasa space upload image yang blogger.com providekan untuk gua dah makin berkurangan.asyik gua upload asyik pic jadi cam apa je.berjalur-jalur.gua tibai gak kang blogger.com ni dengan kayu api berbara.ke ada sesapa nak rekeman kan kat gua kat mana nak upload pic terbaek punya.cikparis kompem akan bagitahu gua.dia je yang rajin melawat blog gua.~~so tersipu-sipu.

(tak sempat gua nak shoot nenen deme udah tutup-tutup~selamat le mata kome dari di tumbuhi ketumbit..ihik)