Nikmat Isteri Bercium Dengan Suami Yang Merokok

kata seseorang..isteri tak mendapat nikmat kalau bercium dengan suami yang merokok a.k.a perokok. kalau masa riang-ria-bersama-pasangan..bila part nak ambik mood aura manja-manja gurau senda..sebolehnya isteri tak nak part ciuman. kalau boleh nak terus skip ke part seterusnya je. bukan sebab isteri gelojoh..tapi tak selesa dengan bau mulut suami yang mengandungi lebih 4000 bau-bauan bahan kimia termasuk bau tar jalan..nikotina..karbon monoksida bas kilang..akibat merokok. senang cerita takde part foreplay sup lidah apa bagai lah walaupun suami dah habis study tips foreplay apa bagai. fuh..jujurnya ayat gua. ok..gua perhaluskan sikit. gua gantikan part foreplay sup lidah tu dengan teknik mulut ke mulut . ha..kan halusss tu..haha.

katanya lagi..suami yang merokok ni menyebabkan psychology isteri terganggu..especially in sexual relationship. tak best. tapi kalau suami tanya best ke tak..nak tak nak isteri anggukkan je. "best sangat". padahal deep inside..suffercation gila-gila punya suffer..sikit lagi je nak cecah tahap meroyan..yelah..kang kata tak best tak pasal-pasal suami rasa tak perform pulak. udah rasa tercabar pulak. udah lepas suami makan nasi berulamkan tongkat ali..tak pasal-pasal suami ajak repeat pulak. tak ke naya jadinya..kan kan? silap-silap boleh meroyan terus..ke camna?

hah..topik gua ni macam berat sangat kot. yelah..kalau ada yang open minded nak kongsi pengalaman sekalipun berapa kerat je yang dah selamat di ijab kabulkan. yang gua nampak Makcik Liyaa jelah yang patut jawab persoalan ini. itu pun kalau suami beliau perokok lah. hahaha. amacam makcik. lu bran ke nak menjawab? ke ada yang singgah blog gua yang open minded walaupun belum di ijab kabulkan teringin nak menjawab? tak kisah lah..dari pengalaman sendiri ke dari imiginasi akal ke..sebab gua rasa tak semua orang sependapat dengan huraian di atas..ke gua salah mentafsir? jeng jeng jeng..